Going to the hospital

今日は初めてマジュロ病院へ病人として行きました。

背中が痒くてねむれなくて。蕁麻疹だと思ったのですが診断結果は虫さされでした。塗り薬と飲み薬をもらいました。

そして、ベッドを清潔にするようにという指示をもらいました。ベッド用の虫を殺す薬を買いました。

先々週は、仲間の怪我で救急車を呼びマジュロ病院にお世話になったばかり。注意深く行動をするように心がけます。

I went to Majuro Hospital to see a doctor as a patient for the first time today. I could not sleep last night because my back was itchy.

The doctor diagnosed my case as bugs biting. I received medicines for that. And he advised me to clean my bed completely and kill bugs on my bed.

I'm visiting the hospital more often than before. I called an ambulance for my tennis parter the other day this month. I think I have to be more careful about my activities now.